HAI AWAK. AWAK YANG SEDANG TERSENYUM TU

SUPPORTER

Thursday, June 23, 2011

biLa fikir2 balik*

Assalammualaikum semua. Pada non muslim salam sejahtera. Pe citer arinie??hee mesti ade crite. Arinie 23 JUN 2011 aQ dh mncemar duli menonton wayang lagi di JUSCO SEREMBAN 2. Wah konon cucu raja ka??aQ cucu penghulu je..hahahahahahaha~ xpe2 xpenting pun 2. Nak cite kat korang nie. Tadi aQ g tgk wayang cerita RASUK. Komen aQ?? Ppppeeehhh1000 aQ bagi 4bintang setengah. Memang superb cerite nie. Dri segi visual, acting, sound system semue ok. aQ memang njoy. Macam dah kene rasuk jugak der.ha2.  memang dapat rasa ketakutan dan keinsafan dalam cerite 2. Kelakar pn best. T korang g 
tengok ok.


Balik pada entry aQ 2 ble aQ pk balik dulu aQ selalu ase keseorangan apabila kawan baik aQ xnak kawan ngn aQ lg. cdey an. P xpe mgkin dye ade alasann kukuh untuk tak berkawan ngn aQ lagi. LIFE MUST GO ON..kan3x. sekarang ramai kawan2 yang aQ jmp. Baik lagi mahupun pempuan. Hee tang pempuan nie yg duk ase menggatal je nie. P nak wat cmne xde satu pn den berkenan. Tutup rapat dh ati nie. Susah nak kopak. Takut nak bukak sebab takut terseksa. Wow ayat ley tahan an bro.


P kadang2 ble aQ sorang2 aQ ade gak teringt apela kawan baik aQ 2 wat. Hey masih nak amik tahu ka NAJMIE?? Xse ah wat xtaw jah. Jangan layan perasaan 2. T duka lgi. Mg an nak jdi kuat dah. Bak kate DAIA lupakan yang lain. Just pk tntang dri ko ah. Jage kshtan dan sebagainye. Yup kadang2 ase sunyi sebab xde dh tman yg ley kgsi cerita sedih n epi. Ape yg aQ ase cme akan berlalu bgtu je. Kalau dulu ape yg aQ ase mst 0R wajib kongsi ngn kawan baik aQ 2..credit to ttttteeetttt..ha2.


P bnde haram haram gak der. Couple? That it. Bnde yg aQ learn dri kwan baik aQ 2. Tanx a lot ea wak sebab sedarkan saya. I appreciate it so much aw..*wink. Bile kite dah thu baik baru, baru kite sedar ape yg berlaku ade hikmahnye. Paling kurg aQ yg memang banyak dosa nie xdela menambah dosa  g an. Cukup2 ah 2. Takut der takut.


KAHWIN?? Lambat g. sebab aQ nak capai cite2 aQ yg selama ini aQ impikan. Juga menjadi impian ayah dan mama aQ nak melihat anak sulung ye nie dpt ijazah. Ya ALLAH berkatila perjalanan hidupku ini. amin~ belum terbuka langsung hati aQ nie nk berkenalan ngn mana2 perempuan. Bukan serik tp i2 la ape ade nye kan..hee.


Termenung punya termenung aQ terfikir gak spe la an peneman aQ 2. aQ tetap sbar tggu. Lagipun kawe mudo g boh. Xse nak rushing2 deh. Ha2. Credit 2 kak Wani merangkap akak kesayangan aQ kite kekalkan Moto kite ‘ JANGAN MENCARI’. Araso nonna??


Apa2 pun ujian yg mendatang kite kene laluinya dengan tenang. Think positif. aQ dah penat dengan semue nie. P aQ xberputus asa untuk idup. P aQ terpikir wat pe nak penin2 kepala untuk bermusuh. Akhir nanti diri aQ nie akan balik gak ke penciptaNYA. Kebawah jugak aQ. 2 sebab aQ penat nk melawan dunia sebab apa?? Sebab kite manusia akan mati jgak.


So, conclusion kat sini bile aQ fikir balik, aQ nak crdit note nie pada kwan baik aQ sorang nie. Tanx sebab amik keputusan yang terbaik untuk kite. Thank you so much dear. Kalau kau xamik kputusan itu mgkin kite akan terus lalai. aQ akan cube mnjadi yang terbaik bagi mendapat yang terbaik. Yup that it. U too. I will pray for uJ..

tErima kAsih / Gamsahamnida / Thank yOu / syUkran

HaK ciptA tErpELihaRa (c) KhaiRuL Najmi