HAI AWAK. AWAK YANG SEDANG TERSENYUM TU

SUPPORTER

Thursday, December 22, 2011

wow !! Giveaway Daripada MR. DarkBatman kita !



Wow ! mencuba nasib untuk dapatkan hadiah dalam segmen Giveaway by Darkbatman sebagai penghargaan kepada Follower Blognya yang setia ! banyak gila hadiah yang nak diberi. Jimie mencuba nasib dalam segmen ini. minta – minta ada tuah di situ =)




nampak tak betapa banyak hadiah yang nak diberi oleh cik Darkbatman? p yang bestnye ade plak handbag warna merah ! menonjol giler handbag itu. ley aQ ringan - ringankan tangan bagi kat mak aQ. hee. kompem happy gler t dye.kan3x.


kalaulah rezeki kali ini berpihak kepada aQ, maknenya aQ ley buka tahun baru 2012 dengan kegembiraan yang terlampau. bukan senang nak dapat semua nie sebab kompem ramai yang join segmen ini.


aQ nak :

 1. garlic capsul ! baik untuk kesihatan nie. sesuai untuk kurangkan kadar lemak darah
2. handbag merah ! nak hadiahkan kat mak aQ sebab ye sangat2 suka handbag !
3. keychain Universal Studio ! bab2 sponsor aQ memang amat suka. bak kato orang 1 dalam 1000 !
4. lotion ! aQ pun ley pakai. Maskulin uh ! hee
5. tetikus a.k.a MOUSE. sesuai ngat untuk aQ main angry birds ngn dota ! kan3x.
5. perfume DASHING ! sangat2 best bau dye. nak satu !!!
6. frame gambar . ley letak gambar dalam uh. 


sangat menarik hadiah yang Darkbatman tawarkan. kepada yang nak join korang g ke sini
jom join ramai - ramai !




P/s : semangat makin bertambah – tambah untuk dapatkan badan yang menarik tertarik lagi lepas dapat hadiah – hadiah ini !

tag : dayah dan hafiz

tErima kAsih / Gamsahamnida / Thank yOu / syUkran

HaK ciptA tErpELihaRa (c) KhaiRuL Najmi