HAI AWAK. AWAK YANG SEDANG TERSENYUM TU

SUPPORTER

Sunday, September 4, 2011

tanx to my buDdy!


assalammualaikum dan slmat apa2 je la..hee. Raya kali nie aQ epi sgt2. Pelbagai perkara yang menarik berlaku dalam idup aQ yg sudah umo 20 tahun. Nak tahu kenapa?? sebab kawan2 aQ yang telah lama terpisah hubungi aQ balik. Siap bagi kad raya lagi. Comel2 plak 2.. tanx a lot to all my friend. 

Tahun nie jugak aQ dapat sorang kawan baik yang sangat2 baik. Nak tahu spe?? AMALINA AFANDI.. orang pahang yop..hee. Disebabkan aQ lahir pahang dan semstinya xtaw ckp pahang, aQ ckp KL je laa..ha2. tanx a lot buddy sebab bagi kad raya and kerepek bawang. arinie ye bagi aQ cupcake jugak. wow siyesly sedap. habis licin aQ sapu. nak wat gne. aQ memang kuat makan. xrugila kalau ajak aQ g open house. hee..



Ada banyak hikmah rupanya bila kita baik dengan orang.bia seorang dua yang pergi dari kita tapi percayalah beribu - ribu akan datang pada kita balik. aQ ase beruntung angat sebab ada kawan2 yang macam nie. Walaupun aQ nie ade gak wat salah p dorang tetap dengan aQ and yang paling aQ appreciate bile aQ wat salah dorang mesti tgur n aQ terima teguran itu bagi membaiki diri aQ..

raya kali nie aQ berjaya kumpul rm98. ppeeeerrrggghhh satu kejayaan besar bagi umo 20 tahun nie. Wat tebal muko yolah kan ble amik duit dari dorang. hhahaahahaha.. epi sangat dapat raya kat kampung sebelah ayah. Disebabkan aQ cucu sulung, jadi faham2je laa bawah aQ memang ramai gler budak2. tahun nie baju raya warna PURPLE. satu kuarge warna purple. 

mula detik nie, aQ mula cuti MID SEM.wah 2 minggu aQ dapat cuti raya. tQ kepada KSKB sebab bagi cti mid sem yang memang cantik untuk disambut.wawawawaw. aQ juga xsbar nak menyambut hari KEMERDEKAAN ke 54 pada 16 SEPT. 2011 ( spatutnya 31 OGOS tp ditunda).. aQ bangga menjadi anak MALAYSIA. di bumi bertuah ini..

MERDEKA!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!!
MERDEKA!!!!!
MERDEKA!!!!!!
MERDEKA!!!!!!!
MERDEKA!!!!!!!!





tErima kAsih / Gamsahamnida / Thank yOu / syUkran

HaK ciptA tErpELihaRa (c) KhaiRuL Najmi