HAI AWAK. AWAK YANG SEDANG TERSENYUM TU

SUPPORTER

Monday, December 5, 2011

bezanYa J dan Z shj !

Gilo la NAJMI !

Bapak geram tibe2 nama aQ disebut. Tang bhgian dopan yang xbapo nak gembira. Gilo dia panggil aQ.

“ weyh kawan agak2 la nak panggil aQ gila. Senget sikit adela p xsampai thap tanjung R******* g.” pekik aQ kat kawan aQ sorang nie.

“ apa pulak najmi oi ! tue kan si NAZMI pemain  bola sepak kebangsaan. Dia main bola lawan Indonesiala.” Oyat kawan aQ.

“ lain kali bagi salam dulu. Nie aQ kat dalam tandas tiba2 dgr ko ckp NAJMI gilo. Tak angin satu badan?” balas aQ.

Fenomena NAZMI FAIZ. Budak nie pangkat adik je kat aQ. Umur pun baru 17 tahun p tahap permainan dio aQ tersngat2 salute. Tbaik ko dik ! aQ tumpang gembira dengan kemampuan ko. Kalau ko nak harapkan abang ko nie mengelecek bola bagai memang mimpi ngeri la. Bola sepak pun main kat dalam taman je. Wahahahahaha~

Bila aQ buka FB adola minah – minah melayu kebanyakannya meroyan bila sebut tentang Nazmi nie. Semua duk tawar2 diri nak jadi mak, akak, girlfriend kepada si Nazmi. aQ pun tak bernasib baik macam ko jang. Untung ramai suka. P jangan lupa diri pula. Jaga diri baik – baik. Tak perlu kontroversi murahan. Contohilah orang Nogori Sembilan si kembar tue ! zaquan ngn aidil. Untuk tahun 2012 si kembar dah tak main ngan skuad negeri Sembilan. Dorang g melompat ke ATM. apa pun selamat berjaya ! kirim salam kat Rita ngan Ayu.

Nazmi ! Ong Kim Swee dah risau tentang kepopulariti ko yang makin naik secra melampau. Sebagai pemain tengah focus weyh ! awek tpi dulu aw. Hee.

 Populariti si Nazmi nie semakin memuncak selepas beraksi cemerlang ketika membantu skuad bawah 23 tahun Negara meraih pingat emas Sukan Sea Indonesia bulan lalu biarpun namo dia disenaraikan pada saat – saat akhir. ( hikmah ado tue jang ).

Bola bola jugak bro p jangan lupo ambil SPM tahun depan. Ilmu segalanya. P yang pasti kaki kiri ko memang ado ong ! kasi masuk itu bola dalam itu jaring gol. Menang gak kita mengatasi pasukan ‘pelik sedunia’ tue kan. aQ bangga jadi rakyat Malaysia. COOL tp BERBISA !

Akhir kata, kepada skuad kebangsaan teruskan baiki mutu permainan korang sebab bidang bola sepak memang bidang yang korang pilih. Yang aQ nie bagi ubat kepada pesakit sampai umur 60 tahun ( kakitangan kerajaan ). Mampu ????


tErima kAsih / Gamsahamnida / Thank yOu / syUkran

0 cE CommEnt:

Post a Comment

HaK ciptA tErpELihaRa (c) KhaiRuL Najmi