HAI AWAK. AWAK YANG SEDANG TERSENYUM TU

SUPPORTER

Saturday, October 8, 2011

menuju 4 ffffllllaaaatttttt!!!!!!!!



Assalammualaikum dan selamat sjhtra kepada semua.. Hari nie baru dapat update blog. Memang sibuk gler semenjak praktikal kat Klinik Kesihatan. Patients x kuarang2. Makin rmai org sakit. Harap korang bukan dalam golongan yg sakit. Jaga diri. Ade jugak side effct mkn ubat byk. Bukan x ada ok.
Post kali nie aQ nak gtaw bahawasanya diisytiharkan NAJMI TINGGAL SEBULAN je pratikal. Yea!!!!!!!!!!!! Macam x percaya. Bayangkan masa nak prtikal sem 4 hati ase gundah gelana. Macam mana penerimaan staf2 farmasi kat aQ. P setelah tinggal sebulan aQ berasa amat beruntung sebab dapat staf2 yg epi go lucky dan baik2.

Dalam sibuk2 prtikal, aQ selit2 gak masa untuk stdi. Nak dapat 4 fllaaaatttt kali nie sebab nak smbung ijazah farmasi. Harap impian itu menjadi kenyataan. Semangat aQ makin berkobar – kobar bile krjaan buka peluang seluas – luasnya untuk smbung belajar. Bila tengok muka mama n ayah aQ lagi aQ ase semangat nak belajar. Chaiyok2 najmi. Tunjukkan pada orang yang penah peril ko bgai yg diri kau boleh berjaya macam orang lain. Xde yg musthil bagi manusia yg berusahakan. Semangt2 sangat2 aQ nak belajar.

Setakat nie baru stdi pasal anxiety (kerisauan) dan depression (kemurungan). lepas nie nak stdi tentang schizophrenia ( halusinasi ).. semua berkaitan dengan ubat. Makin dalam aQ stdi mkin menarik sebenarnya bidang farmasi. YA ALLAH YA RABB semoga aQ dapat sambung studi dalam bidang farmasi. MENGGENGGAM SEGULUNG DIPLOMA(tinggal bbrpa bulan je) dan MENGGENGGAM SEGULUNG IJAZAH ( amin2. Semoga diberi kemudahan ).
Harap2 korang pun doakan aQ. Semoga dipermudahkan urusan menuntut ilmu nie.. sampai jumpa =)


tErima kAsih / Gamsahamnida / Thank yOu / syUkran

0 cE CommEnt:

Post a Comment

HaK ciptA tErpELihaRa (c) KhaiRuL Najmi