HAI AWAK. AWAK YANG SEDANG TERSENYUM TU

SUPPORTER

Friday, July 1, 2011

Aduh!! Penat la arinie.hee. dah la bangun lewat. Biasela cti an. p jGn lupa pada yg wajib ok. Semalam aQ, mama n ayah g Stadium Paroi. Kitorang g tgk TATU PDRM. Haaa sampai pkul 12 kitrg lepak kat sane. Best giler tengok dax2 PDRM n ATM wat persembahan. MB Negeri Sembilan pun datang. Boleh dikatakan penuh yang terlampau kat stadium 2. gReat oRg nOgOri!!!!
Aktiviti n persembahan bermula pada pukul 8.30 lagi. Tp kitrg smpai pkul 9. Nasib baik x terlambat. Sebelum acara stat kitrg berdiri tegak untuk nyanyi lagu NEGARAKU. aQ yg memang berjiwa merdeka dan syangkan tanah air tercinta ini apa lagi berdiri lurus seumpama kayu. Hahahaha..kayu apa? Kayu 
balak..

Lepas 2 kitrg cri tmpat duduk. Nasib kitrg baik sbb tmpat yg kitrg jmp jelas la nak tgk acara kat tgh2 padang 2. SUPERB!!!! Acara dimulakan dengan persembahan dari anggota PDRM. Dorg wat PANCARAGAM. Siap berlampu2 baju dorg. Dah macam i-city aQ tgk. Lepas 2 PANCARAGAM dari ATM.lucu2 gak anggota ATM. Siap bergelek2 lg. hahahahaha..memang riuh la stadium. PDRM and ATM dorg ade wat lagu NOBODY.  CHE MEK MOLEK, KALAU BERPACARAN dan macam2 lagila.aQ njoy!!!

Selepas itu, dorg bergabung plak PANCARAGAM dan disetai dgn artis kebudayaan PDRM.. dalam beberapa minit, acara KAWAD dari KONSTABEL PDRM. Rentak dorg memang samela kan..xdela cam dax sekolah yg berterabur. Hahahahaha. Terbaik.

Tempur tanpa senjata??tahu apakah itu?? Dulu aQ masuk PLKN aQ dh faham ape bnde alah 2. Nie lbih kurg cam taekwondola. P dorang lagi walawey weyh..sebab siap ade pecah2 batu marmar g. gune kakilah, guna tangan la dan yg paling best guna kepala. Ada bran?? Ade2. Lepas 2 kitrg tgk plak AKROBATIK dri PDRM gune motor n kuda. Haaa memang bestla. Korg bayangkan satu motor ade banyak org naik.. ade gak anggota wanita. Salute sama lu la..best. Tahniah pada kerajaan negeri Sembilan sebab berjaya adakan acara macam nie. P yg penting Credit pada ANGGOTA PDRM DAN ATM..best. ade g acara kat sane p penat nk gtaw dah. T korang YOUTUBE ok..hee  =)


Pada 9 julai nie pada malaon2 BERSIH korang memang kurang ajar sebab tak beradab pada org yang selama nie kuar g ngundi KERAJAAN. Korang memang xde adab. 2 jelah aQ nak selit skit sebab aQ bahagia duk kat MALAYSIA. Ble ade malaon2 sengal cam korang MALAYSIA dicemari dengan najis2 KUNING korang. Bla..




tErima kAsih / Gamsahamnida / Thank yOu / syUkran

2 cE CommEnt:

aidahassan said...

font colour merah, susah nak baca. :)

KhairuL Najmi said...

hee.yeke..

Post a Comment

HaK ciptA tErpELihaRa (c) KhaiRuL Najmi